Fenix, międzynarodowa grupa posiadająca w portfolio produkty wspierające aktywność na świeżym powietrzu, powierzyła kompleksową obsługę public relations marki Royal Robbins agencji Projekt77.
Amerykańska marka Royal Robbins to producent odzieży outdoorowo-podróżniczej, która słynie ze swojej funkcjonalności, trwałości i casualowego stylu. Pomysł na firmę zrodził się u stóp Yosemitów w 1968 roku, a już od przeszło 50 lat marka zyskuje coraz większą popularność niemal na całym świecie. Ubrania Royal Robbins wybierają nie tylko poszukiwacze górskich przygód, ale również sympatycy wygody i zrównoważonego rozwoju w miejskim wydaniu. Główne założenia Royal Robbins, jak i całej grupy Fenix, do której marka dołączyła w 2018 r. to produkcja bazująca na szacunku do otaczającej nas przyrody. W ofercie można znaleźć nie tylko ubrania wykonane z bawełny organicznej i wełny merino, ale również poliestru w 100 % otrzymywanego z recyklingu. Royal Robbins stawia także na nowoczesność, czego efektem są chociażby innowacyjne technologie, jak np. Insect Shield® zapewniająca skuteczną antykomarową ochronę czy TempraTech™ gwarantująca świetne odprowadzanie wilgoci.
Projekt77 to agencja public relations, social media i eventowa w jednym. Jako członek Polish Outdoor Group wspiera przedsiębiorstwa z branży turystycznej, a na koncie ma również współpracę z markami z obszaru kultury i rozrywki. Od lutego 2022 r. agencja jest odpowiedzialna za komunikację marki Royal Robbins na polskim rynku w tym m.in. za: organizację showroomu, media relations i influencer marketing. Umowa została podpisana na rok. Za działania na rzecz klienta odpowiadać będzie Patrycja Drabik oraz Edyta Kabulska.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET